Úgy
gondoltam, azon megfontolásból, hogy „a bosszú nem más, mint az igazság
utólagos helyreigazítása”, valamiféle revansot véve a kis hazánkban
agyonreklámozott, túltömjénezett multin az Intersparon, és nem mellékesen
történetem másik szintén közismert szereplőjén
a Philipsen, blogomban megosztom mindenkivel minap a zalaegerszegi Intersparban
történt szerintem mások számára is tanulságos
esetemet, már csak azért is, mert sokakhoz hasonlóan a
nagybevásárlásokat az Interspar üzleteiben szoktuk volt lebonyolítani.
Eltekintve a kisebb kinn felejtett (?) nem aktuális „akciós” árakból eredő "egy termék-több árccédula" problémáktól, amelyeket ez idáig korrekt módon szinte minden zűrös esetben sikerült a törvény szellemében rendezni, alapjában véve semmi bajom a Sparos, Intersparos üzletek nyújtotta kiszolgálásával. Sőt az ott dolgozó eladók és vezetőik nagy része véleményem szerint sokkal magasabb szintű, udvariasabb és hozzáértőbb munkát végez, mint pl. más hasonló élelmiszerláncok, multi-hálózatok üzleteiben. Ennek számos okát ismerem, de ebbe, mint ahogy „az egy termék több különböző árcédulával” című fejezetbe most nem mennék bele, bár néha úgy érzem nem ártana..
Ígérem, szokásommal ellentétben rövid leszek és amúgy sem szeretnék belebonyolódni a polgári jog, talán szándékosan is túlbonyolított, kesze-kusza útvesztőibe, amelynek egyes részei szinte csak jogot végzett emberek számára egyértelmű! :)
Az ok, amiért tegnap személyesen felkerestem a fent nevezett üzlet információs ügyfélszolgálatát, az, hogy használat közben „meghalt” a 8 hónapja Interspar-ban vásárolt Philips gyártmányú villanyborotvám.
A garancia jegy, amelyen a vásárlás helyét és idejét igazolandó pecsét is fel lett anno tüntetve, annak rendje és módja szerint ki volt töltve, ám a vásárláskor kapott blokkot nem találtam, ami végül is a kudarcom okozója lett. Az ügyfélszolgálaton posztoló kedves hölgy erőteljesen ragaszkodott a blokk bemutatásához, hozzáteszem jogosan, hiszen az ide vonatkozó törvény ( a fogyasztó védelem telefonos tájékoztatása alapján) csupán 10 000 forintos értékhatár felett írja elő a blokk meglétét, bemutatását a szavatosság/jótállás/garancia érvényesítéséhez.
Mindent összevetve, amivel az én „occsó” Philips borotvám 200 forinttal alulmaradt, tehát vásárlási értéke „csak” 9800,- volt, ezért a keménykezű jog interspáros törékeny megtestesítője, valamint az áruház műszaki osztályának személyesen is ismert vezetője, konzultálva a szombathelyi garanciális javítást végző Philips szervizzel, a törvény teljes szigorával, hozzáteszem illedelmesen, ahogy a nagykönyvben meg van írva, egyszerűen szólva „elhajtott”!!!!!
A teljes igazsághoz még az is hozzátartozik, hogy az általam felhívott fogyasztó védelmi szakember ajánlotta a helyi békéltető testület megkeresését a problémámmal, ám ettől eltekintenék, aminek számos, részletezni nem kívánt oka van.
http://tamop.ofe.hu/inet/osszefogas/hu/modul/hasznos/jotall_szav.html
Eltekintve a kisebb kinn felejtett (?) nem aktuális „akciós” árakból eredő "egy termék-több árccédula" problémáktól, amelyeket ez idáig korrekt módon szinte minden zűrös esetben sikerült a törvény szellemében rendezni, alapjában véve semmi bajom a Sparos, Intersparos üzletek nyújtotta kiszolgálásával. Sőt az ott dolgozó eladók és vezetőik nagy része véleményem szerint sokkal magasabb szintű, udvariasabb és hozzáértőbb munkát végez, mint pl. más hasonló élelmiszerláncok, multi-hálózatok üzleteiben. Ennek számos okát ismerem, de ebbe, mint ahogy „az egy termék több különböző árcédulával” című fejezetbe most nem mennék bele, bár néha úgy érzem nem ártana..
Ígérem, szokásommal ellentétben rövid leszek és amúgy sem szeretnék belebonyolódni a polgári jog, talán szándékosan is túlbonyolított, kesze-kusza útvesztőibe, amelynek egyes részei szinte csak jogot végzett emberek számára egyértelmű! :)
Az ok, amiért tegnap személyesen felkerestem a fent nevezett üzlet információs ügyfélszolgálatát, az, hogy használat közben „meghalt” a 8 hónapja Interspar-ban vásárolt Philips gyártmányú villanyborotvám.
A garancia jegy, amelyen a vásárlás helyét és idejét igazolandó pecsét is fel lett anno tüntetve, annak rendje és módja szerint ki volt töltve, ám a vásárláskor kapott blokkot nem találtam, ami végül is a kudarcom okozója lett. Az ügyfélszolgálaton posztoló kedves hölgy erőteljesen ragaszkodott a blokk bemutatásához, hozzáteszem jogosan, hiszen az ide vonatkozó törvény ( a fogyasztó védelem telefonos tájékoztatása alapján) csupán 10 000 forintos értékhatár felett írja elő a blokk meglétét, bemutatását a szavatosság/jótállás/garancia érvényesítéséhez.
Mindent összevetve, amivel az én „occsó” Philips borotvám 200 forinttal alulmaradt, tehát vásárlási értéke „csak” 9800,- volt, ezért a keménykezű jog interspáros törékeny megtestesítője, valamint az áruház műszaki osztályának személyesen is ismert vezetője, konzultálva a szombathelyi garanciális javítást végző Philips szervizzel, a törvény teljes szigorával, hozzáteszem illedelmesen, ahogy a nagykönyvben meg van írva, egyszerűen szólva „elhajtott”!!!!!
A teljes igazsághoz még az is hozzátartozik, hogy az általam felhívott fogyasztó védelmi szakember ajánlotta a helyi békéltető testület megkeresését a problémámmal, ám ettől eltekintenék, aminek számos, részletezni nem kívánt oka van.
http://tamop.ofe.hu/inet/osszefogas/hu/modul/hasznos/jotall_szav.html
Tisztelt Bíróság! Utolsó szó jogán: A reklámokból sokat hallott „Jó hely, Jó ár, Jó döntés” szlogenből, a kiemelném a „Jó ár!” és „Jó döntés” páros Jelentőségét….
"Ennyi! Innyi! Jóberúgnyi! Hömbölögnyi!"
Tisztelettel: @BenMar
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése