2014. május 18., vasárnap

Anyáknapi utózönge....

Anno a szülői ház ablakából gyermekfejjel oly sokszor kinéztem, ahogy tettem ezt felnőttként ma is....  Mára kissé - velem együtt - átalakult, megnőtt, egy része elpusztult vagy kivágták... 

Az egykor szinte egyedülálló, akác illattal fűszerezett, rendezett, gyönyörű virágzó fákkal, ritka tujákkal tarkított park emléke /ex-látványa/ - ha néha napján ráfeledkezem -, még ma is könnyeket csal a szemembe,... 
A szebb időket is megért képet, a nyugalom, a játék, a balhék, a barátság és szerelem kincses szigetét már csupán az emlékeimben őrzöm, de ott hét lakattal lezárva, amit néha felnyitok:


Ami nem változott: anyám muskátlijainak színe és illata :)
Célkereszteben a "Park"



Ma is...

Nem történt az nagyon rég:
Érzem ízét számon ma is,
mit kismanó lány, nyuszi
adott nékem Ő, az ovis,
tuják közé csent édes puszi...
azt suttogtam: Muti
mindent! Mid van? Kérek még!

Bíztam, talán nem vág át!
És kaptam tőle is, bőven;
nem volt fukar a sorsom.
Később sem lett más merőben,
tán csak a méret... ma is hordom
minden egyes csókom
varázslatos világát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése