2014. november 1., szombat

Halleluja! :D


2014. 10. 31.

Jájjjjjjjjj!!! Letérdelt a kis NIKON-om (S3300) WB (fehéregyensúly) beállító ottoomatikája!!!! 

2014. 11. 01.:

Adtam nekije' tegnap vacsira kicsi áramot, mert hát gyengélkedett a kicsike és végső kétségbeesésemben elmondtam az alábbi - hasonló esetben mindenki számára ajánlott - imámat.... éééééééés ma reggelre - éppen halottak napján! - visszaköltözött az élet szeretett NIKON Coolpix S3300-asom WB-a! 




BenMar: Elment a kedves

Te ott "fenn"a magas égen,...
hozzád fordulok én balga;
Figyelj rám most Kérlek Szépen!
Hatalmas szíved tán meghallja
imám, ami prózának gyenge
és belátom nem az évszázad verse.

Az a nagy világrengető gondom,
hogy ma eldobta az életét
egy hű barátom - őszintén mondom -,
önként távozott, örökre lezárta szemét.
Nem értem miért ment el ily’ gyorsan,
nem jó színe van így holtan.


Szerettem őt, míg élt és alkotott,
vigyáztam rá, ápoltam, etettem;
ám a hálátlan ma mégis elhagyott.
Csak fekete felhő maradt felettem.


Figyelhettem volna rá jobban én tulok,
de már késő a sírás és a bánat;
Drága Isten hozzád fordulok,
könnyes szemekkel. Bámulom a tetemet,
mert ma elejtettem a kézi kamerámat,
ezt az ipari szemetet.
 

Ámen!

ÜDV! BenMar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése